Jaaahas. Launtaina klo 13 jälkeen alko pieni vapaa, joka kesti maanantaihin asti. Lauantai-illalle oltiin suunniteltu istuskelua Rålississa ja sen jälkeen tanssimista baarissa. Me oltiin ihan hyvän kokosella porukalla Rålisissa ja oli vielä lämminkin istuskella siinä ilta-auringossa. Meitä oli minä, Eira, Elisa, Helena, Salla ja Amanda. Ja kielenä oli ruotsi, koska Helena on Islannista, muut tytöt Suomesta. Oli mukava ilta siellä rantsussa ja 11 pintaan siirryttiin Stureplanille Oxid nimiseen baariin. Alussa sielläkin oli kivaa, kun ei ollu niin hirveesti ihmisiä. Mutta loppuillasta mua alko vähän ahistamaan se, että siellä ei mahtunu kävelemään, se oli niin pieni paikka ja niin täyteen tungettu niitä ihmisiä... Sit siinä pienessä tilassa oli musiikkikin ihan liian kovalla mun korville. Puoli 2 maissa alko myös Amandaa ja Sallaa väsyttämään niin siirryttiin kotioloihin nukkumaan. Mulla ei oo tältä illalta mitään kuvia vielä, koska en raaskinu itte raahata järkkäriä mukana. Ootan jo, että pääsen Suomessa ostaa itelleni pienen kameran, joka ois vähän helpompi käyttää aina sillon kun ei oo just esim isoo laukkua mukana.
Seuraava päivä meni levätessä. Illaks menin Leinoille Jollen ja Miksun seuraks, ja kun ne 7 aikaan lähti AIK:n peliin niin minä kaivoin esille mun Solsidanin ykköskauden ja aloin katselee sitä. Eipä siinä päivässä muuta sitten, kun kotiin vaan nukkumaan, että jakso seuraavana aamuna herätä puoli 6 töihin. Pressbyrån kahvi ja kroisantti niin sillä jakso taas. Ihan käsittämätöntä millanen kahvin juoja musta on tullu... Täällä ruotissa varsinkin:D Nykyään juon melkeen 1-2 kuppia päivässä. Okei, se on tosi vähän verrattuna joihinkin, mutta vähän aikaa sitten en juonu ollenkaan tai sit jonkun yhen kupin viikossa. Teemun syytä kaikki:D Se Maanantai oli töissä vähän hektinen... Meillä on nyt 3 henkilöö yhtäaikaa lomalla, eli kokoajan tulee joku joka vähän sijaistaa. No menin seittemäks töihin ja nattpersonal lähti siinä samaan aikaan... Sit aloin kattelee, että aa 15 yli kello eikä vieläkään kukaan täällä vaikka listassa lukee, että jonkun pitäis alottaa kl 7... No sain 8 asti ootella että sieltä tuli mulle seuraa. Onneks oli ollu lungi aamu, eikä mitään ihmeempiä ongelmia. Sit sain tietää, että tää Mia kenen kaa jobbasin on sekin vaa 22 vuotta ja kummallakaan meistä ei oo lääkkeidenjako-oikeutta... No siinä sitten soitettiin sjuksöterskoja paikalle... Sit Miia ei ollu koskaan kunnolla ollu tolla osastolla, se ei tuntenu niitä vanhuksia oikeestaan. Oli outoo, että minä joka on kesätyöntekijä, joka on ollu töissä 6vk on yhtäkkiä se, joka tietää asioista eniten. Onneks osaan hoitaa jo meiän kuudesta apua tarvitsevasta potilaasta 4, joten vaan ne 2 jäi silleen yhessä tehtäväks. Loppujen lopuks kaikki meni hyvin. Mutta ei ollu kiva stressata heti aamusta lähtien, että tuleeko joku tänne... Ja se lääkejuttu oli kans aika stressaava... Onneks olin jo oppinu kaiken tarpeelisen, eli pärjättiin hyvin. Ja saa olla taas ylpee itestään:D Huhhuh
Töiden jälkeen suunnattiin Kristinebergin kalliolle tyttöjen kanssa Grillailemaan. Se oli Eiran vika ilta Tukholmassa ennen kotiin paluuta, joten juhlistettiin samalla sitten vähän sitä. Meitä oli siis minä, Eira, Elisa, Helena ja Pilvi. Jälleen ruotsilla mentiin:D Ne kalliot oli kyllä ihanat! Ja oli tosi hyvät näkymät. Ruokana meillä oli makkaraa, halloumia, paprikaa... Ja banaania ja suklaata nam. Syömisen jälkeen vasta ilta-aurinko alko kunnolla paistamaan ja sit päätettiin heti mennä uimaan. Olin vähän undrannu, että kuinkahan uskallan mennä uimaan siitä kalliolta, mutta se menikin sitten ihan hyvin, tietty pienen panikoinnin kanssa. Aluks mua ällötti vähän se lima, mutta pois tullessa se ei enään ollu nii paha:DD Vesi oli ihanan lämmintä<3 aah uiminen<3 Sieltä kalliolta oli ihana katella, kun ohi meni erilaisia vesikulkuvälineitä, ja myös joutsenia...
Kiitos tytöt, kiitos ihana kristineberg!<3 Tänään sain jälleen herätä töihin seittemäks... Ei oo helppoo:D Tosiaan kyllä oon sitä vähän naureskellu, että nyt oon ihan puhki on ollu 3 päivää putkeen 7 tai 8 meno... Mite sillon kun kävi lukiota, sitä teki suurimman osan vuodesta. Mut nyt vaan tuntuu siltä, ettei ois ollu missään koulussa aikoihin... Töiden jälkeen lähin käymään Nackassa syömässä vähän ja hakemassa rantakamppeet. Sitten heti bussilla takas keskustaan päin... Nukun aina melkeen bussissa, oon niin kauheen väsyny, että lepuutan siellä aina vähän silmiä. Yleensä mulla on ollu joku tieto, että missä bussi menee ja missä pitää jäähä pois. No tälläkertaa taisin nukahtaa ihan kunnolla, kun päätepysäkillä, Slussenilla 2 tyttöö ja 1 poika tökki mua hereille siinä... Aika nolona lähdin siitä kiittäen sitten pois...:DD Ei kiva. Sitten käytiin Rålississa vähän istumassa iltaa ja uimassa. En kyllä tykänny siitä rantapuolesta kauheesti. Oli ihan kauheen sotkusta, myös siellä vedessä... Ja se nurmikko ei ollu enään nurmikko, vaan sellasta hiekkaa ja tomua + kuivaa heinää. Vastapäätä oleva långholmeninranta ois houkuttanu paljon enemmän. Illan viettoon rålissin eiranta-puoli sopii kyllä mainiosti. Siellä on vähän jopa enemmän ruohoa jäljellä. Väsyin jälleen kerran aika äkkiä ja lähdin sitten Nackaan päin. Nyt saa pitkästä aikaan (kolmeen päivään) nukkua vähän myöhempään. Eli unille -> Vielä kiva kuva, kivasta kadusta.