Nu är jag mycket gladare än i går:) eivaan, suomeesuomee. Nukuin ihan älyttömän hyvin, nukahin heti sillon ööp 11 aikaan ja heräilin seuraavana aamuna vasta 12. En oo pitkään aikaan nukkunu niin pitkään. Päivä meni ihan siinä, että katoin pasilaa, nukuin pienet päikkärit ja tein pojille spagettia:D puol5 oltiin sovittu Amandan ja sen kämppiksen Sallan kanssa että tavataan Åhlenssin eessä. No oletin, että tunnelbanalla pääsis jotenkin suht nopeesti keskustaan, mutta jostain syystä menikin vähän enemmän aikaa ja olinkin tapaamispaikalla vasta viideltä:D kevyet puoltuntia tytöt sitten ootteli siinä mua, kun ensinäkin tulin t-centralista ulos vahingossa Vasagatanilta, josta jonkun aikaa sain kävellä itteni siihen missä flickorna var. Tyttöjen kaa suunnattiin hyvään ruoka/kahvi paikkaan, jonka nimi oli muistaakseni cafe 60. Hetken kuluttua saatiin lisäseuraa kertusta ja kahesta muusta tytöstä:) Yks meistä oli islantilainen, jonka ansiosta saatiin käydä koko samtal på svenska, mikä oli oikeiiin hyvä juttu:) !
Jag, Amanda och Kerttu
Tutustuin tänään siis 4 uuteen tyyppiin jeeeeee! Oon ihan innoissaa:D Huomenna nähään taas jollain porukalla!
Tunnelbana
Kasin aikaan löysin takas Solnaan, eikä ollu onneks juurikaan ongelmia. Illalla kävin vielä hakee pizzan... Otin perus havajin, siinä luki kinkun ja ananaksen lisäks räkor... En tienny mitä se tarkottaa, mutten antanu sen häiritä:D Lopulta kävi sit ilmi, että räkor tarkottaa katkarapuja, mutta sitä en taas osaa sanoo miks mun pizzassa oli myös herkkusieniä... Juttelin tosi paljon myös sen pizzerian työntekijän kanssa, kerroin sille vähän mun kesästä ja pärjäsin ruotsin kielen kaa tosi hyvin:) !
Mää hakemassa itelleni ruokaa!!!!!!!!
Kiltisti söin. Enkä ottanu pois montaakaan herkkusientä:D
Sateinen Solna
Kelit on ollu iha hyviä, lämmintä on ja aurinkoista, mutta sillon tällön pikkusen sadetta. Mutta eipä tuo haittaa. Nyt jo nukkumaan, että jaksaa huomenna herätä! Kivaa on! Jeij
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti