Ei oo mitään erikoista tänne. Tää viikko on aikalailla töitä vaan. Ja sit stressaan siitä asunnosta. Stressaan myös siitä, että joudun olemaan siellä meiän töissä yksin ehkä aina välillä jonkun tunnin. Aika montaki kertaa. Ja en tiiä saanko ees olla itekseen 10 vanhuksen kanssa, ei mulla oo koulutusta eikä yhtään aikasempaa kokemusta. Ja dementíkot on vaikeita. Ärsyttää vähän, että saa huolehtia tällasista asioista:(( Muuten se on iha ok, ku on joku työkaveri kenen kanssa on kokoajan. Sit pärjää ihan hyvin, eikä tarvii pelätä mitään. Enään 6 työviikkoo kuitenki jäljellä nii uskon kokoajan siihen, että kyllä siitä jotenkin selviää.
Täällä on ollu tooosi kuumaa ja ihan aurinkoista aamusta iltaan. Niinkun varmaan kotosallakin siellä:) Ehin nauttia pari tuntia auringosta eilen ennen töitä, mutta muuten oon ollu päivästä iltaan siellä työpaikalla. Mutta mulla oli ihan mukavaa yksin olla auringon alla.
Ei mulla tälläkertaa muuta. Vielä vaa kuva mun lempparikekseistä:DD<3 toinen paketti jo menossa nammmm. sit öitäää
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti