Hej igen!
Nyt on taas paljon juttuja. Eilinen. Mun vapaapäivä<3 Siivoilin ja pakkailin kamoja kasaan, jonka jälkeen lähin solna centrumiin shoppailuasioille. Muutama pitkä paita löyty ja sen lisäks bikinit ja alusvaatteet(taas). Kaikki alennuksesta jeij:) Mutta vielä on monta hyvää kauppaa käymättä, eli kuhan joku vapaapäivä tulee nii pitää jatkaa shoppailuja. Sen jälkeen tein itelleni vähän ruokaa ja sit menin rannalle. Josta Amalle. Josta Aman kanssa keskustaan hämtaamaan Essi ja Ella jotka oli tullu meitä reilimatkan varrella moikkaamaan:) ! Amandan ja mun vain ruotsia-sopimus on pitäny tosi hyvin! niinkun ihan på riktigt. Eikä se tunnu enään yhtään oudolta puhuu ruotsii suomalaisten kaa. Essin ja Ellan kaa suunnattiin ruokakauppaan, josta ostettiin vähän ruoka-aineksia, koska tytöt halus kunnon ruokaa:D Meillä sitten kokkailtiin vähän kanaa ja fusilleja:D Oli hurrrjan hauskaa jutella ja olla porukalla!
![]() |
| Amanda ja meiän reiliystävät |
![]() |
| Essi innostu purkan ostamisesta:))) |
![]() |
| "kuinka paljon fusilleja?" |
Aamulla stressasin vähän lähdöstä... Vielä pitää hakee jokusia kenkiä ja jotain tuolta tänne uuteen osotteeseen. Ja voi että ku voi paljon vihata 3 laukun raahaamista eka kahessa metrossa ja sit bussissa... No kokoajan aattelin siinä matkalla, että vasta elokuun 12 pitää sit tehä tää uudestaan, että niin kauan saan nyt olla aloillaan. Huoneestakin tuli parempi, kun sain omat tavarat esille:) nyt näyttää jo puoliks kodilta:D Mulla oli ihan hyvin aikaa laittaa kamat paikoilleen, mut työpäivä alko kolmelta nii kl 14 sai jo lähtee busnaan. Kyllä siinä helposti se tunti menee työmatkassa mutta ei se haittaa. Ja vähän ärsyttää ku joutuu menemään bussilla, ku niiden aikataulut pitää oikeesti kattoo. Metroissa on se, että meen vaa aina pysäkille ku se on yleensä korkeintaa 6min mitä pitää oottaa, useimmiten 1-4min.
![]() |
| Rupesin vähän sisustaa, että näyttäis vähän khuulimmalta:D oon aika fiksu, eikö? |
![]() |
| Min tredje bästa komppis<3 ja vararakas. ( min första bästa komppis: iso ruotsinsanakirja, och den andra bästa komppis: Pieni ruotsin taskukokonen sanakirja) |
![]() |
| Halusin laittaa tavaroita mahollisimman paljon esille, että tuntuis omalta. |
![]()
Sit töihin... Noo... Siellä ei edelleenkään oo kivaa. Se koko talo on jotenkin ihan sekasin, tycker jag. En tiiä miks tässä on käyny näin. Mutta ne jotenkin on olettanu, että voin tehä tavallisen työntekijän vuoroja, ja että voin tehä jo yksin siellä töitä. Mulle on merkattu vaikka kuinka monia sellasia iltoja, että oon tunnin kokonaan yksin siellä. Mun mielestä ei oo ihan laillista että 18 vuotias tyttö, jolla ei oo mitään kokemusta pistetään vastuuseen 10 vanhuksesta... Siks on ollu vähän inhottava olla, ku oon nii epävarma koko työpaikasta. Mut koitan jotenkin selviytyä. Töiden jälkeen olin ihan itku kurkussa ja kävin hakemassa lohdutusruuaks mäkkiä, mutta ei siinä oikeen taaskaan maistunu hyvälle ku ranskikset ja kokis. Mut oli pakko syödä jotain kun ahisti niin paljon. No bussilla uuelle kämpälle. Piristyin heti ku näin BAMBIN siinä matkalla bussipysäkiltä pois. Se matka ei oo ees ollenkaan pitkä. Se katto vielä mua tosi pitkään, eikä juossu karkuun ees. Sain napattua siitä jonkunlaisen kuvan. Ei vitsi oli siisti. Sit löysin myös rannan tosta, tässä pitäis varmaa olla joku uimismahollisuuskin, pitää kattoo. Keittiössä tapasin heti 3 suomalaista tyttöö ja joku neljäskin on:D Niiden kanssa juttelin vähän ennen, kun väistyin taas omaan huoneeseen suremaan tota työpaikkaa. huhhuh... Vähän rankkaa on välillä ja oon muutaman kerran toivonu, että pääsis jo kotiin. Mut sillon kun on vapaata ja kun saa kiertää tukholmaa ja olla kavereiden kanssa on ihan älyttömän parasta<3 Tukholma ei oo parhaimmillaan tolleen että on vanhainkodissa töissä kolmesta kuuteen kertaan viikosta. Ei kiitos tällasta Tukholmaa enää. Nyt alan nukkumaan. Kuva vielä bambista.
![]()
![]()
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti