Oon hyvällä mielellä! Tänään aamusta lähin aikasin keskustaan ja kävin Solnassa kyläilyllä, kahvia juomassa ja juttelemassa vähän:) Poikkesin Götgatanin(paras) kautta töihin ja eksyin vähän ginaan tuhlailemaan rahaa. Eilen mulla kävi samanlailla, mutta Monkin kanssa... Huhhuh mitkä alennusmyynnit. Oon ostanu täältä jo nyt ihan sikana. Mut shoppailu täällä on ollu ihanaa<3 sitä ehtii tehä silleen mukavasti vähän joka välissä:DD haha. Nyt oon vaan kotosalla, kaks päivää piti vaan olla töissä ja nyt jo saa ottaa lungisti.
![]() |
| Kaikki ihanat<3 |
![]() |
| Harmittaa, kun tää jäi puuttumaan, nii otin erikseen kuvan. Monkista löyty 250kr. Piti muutenkin löytää mekko Linan rippijuhliin. |
Nyt sitte oon ollu kämpillä töiden jälkeen. Syöny vähän... Ja eipä muuta. Pitäis kai mennä aikasin nukkumaan, koska ennen viittä on herätys:D Mamma, pappa, Rasse ja Teemu tulee huomenna. Hirmunen ikävä ollu<3 Toivottavasti nyt helpottaa. Lina, Penni ja Noona ei pääse tulee:(( Niitä ikävä. Onneks täällä on yhellä kissa, nii oon sitä päässy silittelemään:D On nimittäin niin superikävä penniä, että sekin helpottaa:D
En usko, että mulla on muuta ihmeelistä tällä kertaa. Toivon vaa, että tulee super ihana viikonloppu. Oon oottanu tätä<3 Pe, La, Su ja puoliks Ma Teemun kanssa jeij<3 Sit pitäs jaksaa oottaa se 5vk, niin nähään taas:) Porukoilla ei oo vielä paluulippua:DD Saa nähä kuinka pitkäks aikaa ne jämähtää Tukholmaan.
Hejdå, vi hörs!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti