maanantai 4. heinäkuuta 2011

Ja meidän piti mennä kunnon töihin...

Juu u. On ollu aika vaihtelevaa. Mulla oli pari päivää vähän stressaamista ja vähän vaikeeta. Työt ei maistunu ja tihrustin vaan kun pääsin kotiin. Pitää tunnustaa, että pari kertaa oon ollu oikeesti silleen, että haluisin olla paljon mielummin kotona. Mut nyt taas kun on ollu pari hyvää päivää niin on käyny mielessä, että voikun ois kiva jäädä pidemmäks aikaa, vaikka au pairiks. Ois aivan ihanaa. Mutta ehkä Suomi ja kaverit ja Teemu vetää mut kuitenkin tässä vaiheessa takas. Katotaan sitten mitä myöhemmin käy. Tosiaan 3 viimestä työpäivää on ollu superisti parempia kun aikasemmat päivät mitä oon tuolla ollu. Lauantaina olin heti töihin tullessa tunti 15min kokonaan yksin vanhusten kanssa, kun mun työkaveri oli tauolla. Laitoin niille kaffet ja pullat meiän terassille ja siellä istuttiin ja juteltiin kivasti:) Kaikki oli hyvällä tuulella. Sen jälkeen lähin 4 vanhuksen kanssa ykköskerroksen puutarhaan kattomaan fäärsaarten kansantanssi esitystä:DD Siellä meillä oli oikeesti tosi hauskaa. Siellä oli paljon porukkaa ja muita muiden osastojen hoitajia kanssa. Eilenkin oli mukavaa vaikkei ollu kummempaa aktiviteettia. Mut ehkä oon saanu nyt vähän itsevarmuutta siitä, että mulla on oikeesti ollu vastuullista tekemistä siellä.

Tänään otin ittelleni vähän omaa aikaa ennen kun klo 15 alko työvuoro. Lähin 11 aikaan aamulla Nacka Forumiin shoppailemaan. Löyty housut ja paita ja 2 kengät ja 4 korua. Täällä on yks korukauppa, jolla on aina iha järettömiä tarjouksia;o... oli viimekski ku oltiin. Siellä korut on normaalihinnaltaan aika perus, kaulakorut 10e paikkeilla, korvikset 5 jne. Mut nyt siellä oli taas esim sellanen että kaikki kaulakorut 30kr, kaikki käsikorut 30kr ja kaikki korvakorut 20kr. MITÄÄ. KAIKKI. paitsi jotkut silver 925 :D Joo ja sit ne toiset kengät mitkä ostin.. Joo, ne on ihanat<3 Mutta en jaksanu/osannu kävellä niillä ees linkkipysäkiltä kotii:DD en oo yhtään tottunu niinkään korkeisiin korkoihin. Vaikka jollekki toi ois ihan perus. Jos en opi kävelee niillä nii kuka haluu ostaa noi multa:DD heh...





Väsyin shoppailuun aika nopeesti, koska mun laukku paino niin paljon. Etin sitten ruokapaikan siitä Nacka Forumissa. Sain syyä kaikessa rauhassa hyvää ruokaa. Se olikin sitten lähellä kunnollista ruokaa, jota viimeks sain sillon, kun essi ja ella oli täällä. heh... Taitaa maistua äitin tekemä kotiruoka, kun pääsee elokuussa takaisin kotikulmille. Sen jälkeen otin bussin slussenille. Mulla oli vielä tunti aikaa ennen töitä, joten kävelin götgatania työpaikkaa kohti... Sit olin jo ringvägenillä... Ja vieläkin oli puol tuntia aikaa. Päätin sitten istahtaa kahville, kun oon juonu sitä täällä niin vähän. Oli kivaa istuskella siinä ulkona ja tarkkailla muita ihmisiä. Oli just sopiva keli, ei liian kuuma. Sit töihin, eikä siellä kummempia, ihan mukavaa taas:) Oon niin onnellinen, että se on alkanu nyt olee kivempaa.



Mun ruotsalaiseväs, josta mua dissattiin jo viime vuonna ilosaaressa:DD
Näin taas 2 bambia. Nyt ne köllötteli meiän futiskentällä. Nyt nukkumaan. Heipuhei

2 kommenttia:

  1. ruotsieväs hhaha! voisin ostaa niitä ruissiin ihan sun vuoks;))) määki haluun nähä bambejaa!! ota mulle joku hieno kuva. eiku hups mä näänkin niitä sitte kahen viikon päästä! toivottavasti niitä on sillon. ja toivottavasti sulla menee noi työt paremmin ettei ois nii rankkaa tollanen:)) kyllä se siitä!

    VastaaPoista
  2. p.s. ja meidän piti mennä kouluihin.... MINÄ en päässy mihinkää (no yhtiin pääsykokeisiin ees menin joten haha), eikä taru, yliopistoista en tiiä mutta MARI pääs sinne nuorisotyöjuttuun jee! ja melkee kaikki mun kaverit pääs johonki.. tai siis esim jumppakaverit. arvaa ärsyttääkö nyt! mitä jos en saakkaan noita 'kunnon' töitä ens vuodelle :D siinähän sitte ollaan. vilppu ja ama ja lassi pääs tiimiakatemiaanki!! shiiieet ois pitäny mennä sinne. tai jotain. blah

    VastaaPoista