perjantai 29. heinäkuuta 2011

Du kan gråta mitt i gatan

Ja herätys puoli 7. Bussiin 07.13. Pressbyrånista croisantti ja kahvi 20kr. Töihin! Työpäivä meni nopeesti, aamuvuorot menee aina. Ja 5 tuntia on vähän. Tänään taas kuulin kahden tädin juttelevan. Toinen kysy toiselta "ootteko jotain sukua?" ja osotti mua. Sit tää vastas "jooo, ollaan siskoksia". Eipä muuta kai tänään sitten töissä:D Töiden jälkeen kävelin vähän kauemmalle metropysäkille ja sain siitä sattumalta ostettua molemmat lahjat Linalle, kun sillä on rippijuhlat heti kun pääsen kotiin. Ja löysin just ne mitä olin suunnitellu, vad bra gick det! Sit otin tunnelbanan ja bussin kotiin, jossa vaan söin vähän ja pian jo olin uudessa bussissa matkalla keskustaan. Nähtiin Eiran kanssa perus Sergelin torilla, jossa oli aika paljon porukkaa. Siellä oli joku lava ja sit kaikilla oli punasia ruusuja. Lahjotin sitten muutamisen kruunua lippaaseen, jossa kerättiin rahaa Norjalle ja sain itselleni ruusun myös(punaisen ruusun, uhrien kunnioittamisen merkiksi). Siirryttiin Eiran kanssa hetkeks sivummalle kahvilaan ja päätettiin ottaa vaan jädet, oli niin kuuma.



Sit lähettiin kävelemään takasin sergelin torille. Ja oli ihan yllätys miten hirveesti siellä oli folkia, ihan älyttömästi! Siellä oli myös lava, jossa puhu jotain ihmisiä, mutta oltiin sen verran kaukana, ettei kuultu mitään. Ja vaikee saada vieraasta kielestä selvää, kun kuuluu niin huonosti. Ja jos oisin kuullu jotain, oisin luultavasti vaan itkeny, kun oon tällanen itkupilli. Eli mulle kävi ihan hyvin se väenpaljouden katselu vaan:D Ootin kauheesti, että sen tilaisuuden jälkeen ois saanu laskee sen ruusun johonkin. Mutta ei kukaan sitten tehnyt niin:(( tässä kuvia väenpaljoudesta.





Sen jälkeen meille iski taas vähän nälkä. Muistin, että subwayssa on päivänsubina tonnikala, joten suunnattiin ihan yksi mielisesti sitten slussenin Subwayhin:D Kolmas kerta subwayssa ja on oikeesti maistunu niiiin hyvältä pitkän tauon jälkeen!:D Terkut vaan Jyväskylän Kauppakadulle;) Meillä kyllä Eiran kanssa ei tuu hiljasta hetkeä, kun molemmat on niin hirveitä selittämään:D Mutta se on hyvä vaan:DD Subwayn jälkeen suunnattiin Gondolille, kun Eira ei ollu siellä vielä käyny. Eipä siinä muuta, kun kierreltiin ja sit kotiin 8 maissa. Oli kyllä mukava päivä:) Ja aurinkoinen ihana ilta! Otin huomisellekin vahingossa töitä tai lupauduin menemään töihin, voikun osaisin sanoo ei, tai valehdella ees joskus vähän. Ois niin kivaa, jos huominen ois vapaa. Mutta 8-13 ei oo paha. Sit huomenna nään myös PERTTUA! Jota en oo nähny vuoteen... huhhuh:D Outoo! Ehkäpä nyt nukkumaan ja lopuks vielä pari kuvaa.




Södermalmstorg


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti