Eilen nukuin taas 12 asti. En tosiaankaan tehny sitten koko päivänä mitään järkevää. Olin koneella ja söin... Päivä meni ohi jotenkin ihan älyttömän nopeesti ja vasta 15 yli 7 lähin tunnelbanalla Slussenille, eli vanhan kaupungin ja södermalmin väliin vähän niinkun. Olin käyny siellä kerran aikasemminkin. Siellä on aina tosi kaunista, gamla stanin vanhat värikkään talot näyttää kivoilta, kun kattelee niitä siitä veden ääreltä. Södermalmin slussen taas on kauheen mukavan olosta aluetta, tosi rentoa ja kaunista myöskin se. Ja kivojakin kauppoja siinä olis ollu, mutta juhannuspäivänä ne ei ollu auki. Jotkut noista tytöistä ois halunnu mennä johonkin baariin istuskelemaan, mutta ei me sitten oikeen löydetty mitään paikkaa, muutakun vasta 11 aikaan, kun mä sitten päätin lähtee kotiin, koska ei mulla ollu ees papereita mukana. Siinä vaan sitte 8-11 käppäiltiin oikeestaan vaan. Meitä oli perus minä, Ama, Eira, Salla ja Kerttu. Oli ooikein mukava ilta:)
![]() |
| Bloggaaja-ama |
![]() |
| Salla, Amanda, Fia, Eira |
Aamulla kymmenen aikaan päätin, että nyt se on pakko alottaa se lenkkeily. Kyllä mulla tunti-puoltoista meni ennen ku pääsin sitten liikkeelle. Täällä tulee syötyä aika epäterveellisesti nii ois ihan hyvä välillä liikkua vähäsen. Oon esim päättäny, että kävelen aina kaikki metroportaat mitkä pystyy kävellä:D Ja toinen juttu se, että oon ottanu sen verran paljon treenikamoja mukaan, että pakkohan niitä on käyttääkin jossain vaiheessa.
![]() |
| Treenivaatteet<3 |
![]() |
| Tätä lueskelen itasin ja aamusin, kun on tylsää:)) Jos sitä vaikka oppis enemmän ton avulla:D |
Lenkkeily oli öö no ei se nyt niin kivaa oo, kun on nyt vuoden käyny Elixiassa ja sit kun pitäis yksin jossain juosta nii ei kiitos:D Oli ihan kivaa, kun näki siinä 50minsan lenkillä vähän eri paikkoja, mut aika monta kertaa jouduin kääntyy samaa tietä vaan takasin. Menin vaan aina lähinnä sinne, missä oli lisää teitä tai polkuja ja koitin siinä samalla pitää vähän itteeni kartalla, että löytäisin helposti takas perille. Tässä on vähän sellanen ongelma, että Elixiaan on helppo mennä ja vaikee lähtee pois... Mutta lenkille taas on vaikee mennä ja NIIN helppo lähtee pois. Että ei tää juokseminen enään ookaan ihan mun juttu, mut aion silti kyllä käydä täällä lenkillä, kyllä sitä sen verran kestää.
Kun tulin lenkiltä niin kävin ostaa sit kaupasta jotain tarvikkeita, että sain tehtyä itelleni vähän tacoja:) nam. Samalla oon tässä kattonu Pasilaa jälleen:D Ei mitään ihmeempiä. Vapaapäivät on kivoja!
![]() |
| Oli vähän hankala tehä sellanne yhen ihmisen annos. |
![]() |
| Namnam, aina nii hyvää. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti