keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Inget vidare

Tänään ei oo oikeesti ollu mitään ihmeempiä täällä. Aamukymmeneks löysin Nordjobbin toimistolle, jossa meille just Ruotsiin tulleille kerrottiin vähän kaikenlaisia perusohjeita ja jotain vapaa-ajanohjelmajuttuja. Sain sieltä myös numeron, johon mun pitää soittaa, että saan mun kämpän avaimet. Ensinäkin ruotsin puhuminen puhelimessa ei oo ehkä kaikkein houkuttelevinta... Noh... Se jännitys ehti lähtee, kun oon siitä 11 asti koittanu soittaa siihen numeroon, mutta eipä oo vastausta kuulunu. Huomenna taas sitte. Lauantaina tai Sunnuntaina viimestään pitäs se kämppä saada. La ja Su on vapaata eli enköhän jotenkin niinä päivinä onnistu. Siellä tapaamisessa sit tutustuin Eiraan, jonka pyysin sitten heti kaheks keskustaan. Keskustassa pyörittiin Amandan, Sallan, Inkun ja Eiran kaa. ja ainii, toki vähän myös turisteiltiin.. Keli oli aika aurinkoinen nii käytiin sit hakee mäkistä(hyihyi) vähän ruokaa ja löydettiin sellanen pieni puisto sergelin torista sivummalle, jossa sit mutusteltiin meiän eväitä. Oon syöny täällä kolmena päivänä nyt joka päivä jotain roskaruokaa:D Missähän vaiheessa sitä ryhdistäytyis ja pakottais ittensä syömään suurimmaiks osaks ees jotain kunnollista ja sit myös se lenkkeily pitäis alottaa. No viimestään kun muutan siihen omaan kämppään!



Nyt mun pitää ehkä alkaa viilata mun rakkaita kynsiä lyhyemmäks:(( Ei yhtään kiva. Eli siis alan valmistautumaan huomiseen koitokseen, ekaan työpäivään. Se kyllä vähän jänskättää. Samoin kun asumishomma. Kohta tää kaikki vasta alkaa... Ei kai mulla muuta kummempaa tällä kertaa.

2 kommenttia:

  1. ihanaa lukee tätä! paskablogger kyllä kun tää sekoilee aina. innolla ootan lisää kuvia ;--) onksnoi tytöt keihin oot tutustunu nii ton nordjobbare-jutun kautta suomesta tulleita sinne töihin? :-)

    VastaaPoista
  2. Juu joo! Oon tutustunu muutamiin suomalaisiin nordjobbareihin ja yhteen islantilaiseen. Kaikki on vanhainkodissa töissä:D mut ihan eri paikoissa kaikki

    VastaaPoista